piatok 15. júla 2011

30 Day Book Challenge #01

1
Podrobné informácie nájdete TU.

Téma : Obľúbená kniha

Autor : J.K.Rowlingová
Kniha : Harry Potter a kameň mudrcov
AnotáciaHarry Potter je sirota, žije u príšerných príbuzných a až do svojich jedenástich narodenín si myslí, že je obyčajný chalan... Lenže potom začne dostávať záhadné listy, navštívi ho sympatický obor, na jeho radu sa Harry prihlási na Rokfortskú strednú čarodejnícku školu, naučí sa hrať metlobal a stretne sa v boji so svojím úhlavným nepriateľom. Dôvod, prečo sa to všetko stane, je jasný: Harry Potter je čarodejník!

Prečo je to moja obľúbená kniha? 
Nevedela som, akú knihu by som sem dala. Obľúbených kníh mám veľa, ale nemám žiadnu najobľúbenejšiu. To sa ani nedá, keďže každá kniha je jedinečná a každá jedna je niečím výnimočná. Po dlhom premýšľaní som sa rozhodla pre HP 1, pretože mi vždy pripomenie dieťa vo mne a viažu ma k nemu pekné spomienky. A mám ju asi aj najradšej z celej potterovskej série, lebo keď som ju začala čítať, ešte z toho nebol celosvetový boom a mne sa páčilo, že mám Harryho len pre seba. 

1 Response to 30 Day Book Challenge #01

15. júla 2011 o 22:17

asi jsem divná, ale Harrymu jsem nikdy nefandila... :)

Zverejnenie komentára