sobota 16. júla 2011

30 Day Book Challenge #02

4
Podrobné informácie nájdete TU.

Téma : Neobľúbená kniha

Autor : Stephenie Meyer
Kniha : Twilight Saga : Nov
Anotácia : Pre Bellu Swanovú má jedna vec oveľa väčší význam ako jej vlastný život: Edward Cullen. No zaľúbiť sa do upíra je oveľa nebezpečnejšie, ako by si vôbec dokázala predstaviť. Edward ju už raz zachránil z pazúrov zlého upíra, no až teraz, keď ich odvážny vzťah ohrozuje všetko, čo im je blízke, si začínajú uvedomovať, že ich problémy sa zrejme iba začínajú...

Prečo je to moja neobľúbená kniha?
Priznám sa, že celú ságu som mala rada. Na jeden nádych som zhltla všetky 4 knihy ( myslím postupne ako vychádzali). Potom však o knihách začali hovoriť všetci a prišli filmy, ktoré mi celú sériu "nádherne" znechutili. A keď som pustila do opätovného čítania od prvej knihy, zistila som, že druhú časť naozaj nechápem, pretože je to vlastne len ufňukané mrnčanie teenegera. Takže sa jej dnes oblúkom vyhýbam.

4 Response to 30 Day Book Challenge #02

16. júla 2011 o 12:18

Mě zase přijde jako docela dobrý díl... :) Ale máš pravdu, že všem se tak série hrozně znechutila, po těch filmech, ale přiznávám se, četla jsem to teprve před rokem... :)

16. júla 2011 o 12:32

Súhlasím s Kacennnka. Mne sa na knihe asi najviac páčilo to, že tam nebol Edward. :D

16. júla 2011 o 13:22

Ja som mala Edwarda rada a preto bola pre mňa kniha o ničom..:)
Lenže teraz už ani neviem koho mám rada (keďže z každej strany počúvam niečo iné), a keďže som si musela jednu knihu vybrať, voľba padla na Nov.

16. júla 2011 o 14:20

Těžko říct, zda je Hostitel lepší než Twilight.. je to úplně o něčem jiném, ale .. Asi ano. Hostitel bude lepší! :)

Já mám Twilight ságu ráda.. :) Přece jenom, už to teď není aktuální, takže už jsou mnohem lepší knihy.. ale New Moon je nejhorší ze série.. :)

Zverejnenie komentára