nedeľa 17. júla 2011

30 Day Book Challenge #03

0
Podrobné informácie nájdete TU.

Téma : Kniha, ktorá ťa rozosmeje

Autor : Meg Cabot
Kniha : Typické americké dievča
Anotácia : Desať dôvodov, prečo ja, Samantha Madisonová, mám VEĽKÉ PROBLÉMY:
10. Moja staršia sestra Lucy je najobľúbenejšie dievča v škole.
9. Moja mladšia sestra Rebecca chodí do školy pre geniálne decká.
8. Milujem Lucinho frajera.
7. Moji rodičia zistili, že v škole predávam portréty celebrít.
6. Preto ma prinútili chodiť na blbé hodiny kreslenia.
5. Zachránila som život prezidentovi Spojených štátov amerických.
4. Celý svet ma teraz považuje za hrdinku.
3. Ale ja viem, že od hrdinky mám poriadne ďaleko.
2. Vymenovali ma za vyslankyňu pre mládež pri OSN.
A najväčší dôvod, prečo mám život naruby, je:
1. Pravdepodobne sa do mňa buchol prezidentov syn!

Prečo ma táto kniha rozosmeje?
Nieže by som sa smiala celú knihu alebo čo. Len tu vždy nájdem niečo zábavné vždy, keď otvorím knihu na hocijakej strane. Je to taká oddychovka podobne ako u knihy Denník princeznej.

No Response to "30 Day Book Challenge #03"

Zverejnenie komentára